poniedziałek, 5 listopada 2012

Urodzinki ;D

Ach, trochę mnie tu nie było , nie ma co. I bardzo miłym było dla mnie zaskoczeniem, że gdy znów się tu pojawiłam, zobaczyłam iż zyskałam nowego czytelnika. Dziękuję serdecznie za dołączenie do obserwatorów. No dobra, ale teraz o czymś innym, coś, czemu chciałam poświęcić te kilka zdań. Więc tak, nagłówek dużo mówi. Bo właśnie w tą sobotę skończyłam 14 lat. !!! <i wszyscy śpiewają sto lat xD > Jak chodzi o prezenty to słabo. Dostałam tylko 130 złotych, kwiatki i kartkę z życzeniami. Mam nadzieję, że to nie koniec. Może jestem trochę materialistką, wiem, ale jeżeli człowiek jest przyzwyczajony do prezentów np. książka, ciuszek, a nie kasa, no to wiadomo. No ale jak już wspomniałam, mam nadzieję, że to nie koniec, ponieważ chrzestni nic mi jeszcze nie dali, a od chrzestnej zawsze coś dostaję <nie kasę> więc będzie git. Tylko fajnie by było, gdyby listonosz się pospieszył. Byłabym mu ogromnie zobowiązana. Za to chrzestnego mam nadzieję złapać jak przyjdzie do naszego domu. Jak zapomniał to foch forever, i to z przytupem. no cóż pożyjemy, zobaczymy. a na koniec piosenka, w której zakochałam się jadąc na Wszystkich Świętych do mojej babci : LemON - Będę z Tobą <3 <to nie teledysk !!>

1 komentarz:

  1. Ja też jestem materialistą - może jest nas więcej :)
    obserwuję i liczę że mnie odwiedzisz :)
    http://brunetka-i-swiat.blogspot.com/ proszę ♥

    OdpowiedzUsuń