środa, 7 listopada 2012

Siemka ;D

Och, jaki dzisiaj smutny dzień. O to dokładnie rok temu z tego świata odeszła wszystkim nam znana osoba : Hanka Mostowiak. Uczcijmy minutą ciszy jej śmierć... Również nie zapominajmy o tych biednych kartonach, które równie boleśnie przeżyły to wydarzenie ... No cóż, minuta już minęła ;D Więc przejdźmy do czegoś bardziej radosnego. Niestety nie wiem co napisać. W szkole nic specjalnego. Dostałam tylko dwie 5 <z fizy i matmy> i 3 z ruska. Zyskałam "szkolną" babcię i dwie siostry. Okazało się, że mój "tatuś" zmienił płeć i takie tam. Ciekawie nie? W domu też spokojnie. Dziś byłam przez pół dnia sama w chacie, więc był git. Teraz za to oglądam "Na dobre i na złe" . Hana w końcu uwierzyła Przemkowi, że w Leśnej Górze jest jej mąż !! Alleluja. Mam nadzieje, że mężczyzna przeżyje. No cóż, to tyle. A na koniec pioseneczka. Ania Dąbrowska - Bawię się świetnie.   "Ooo. Bawię się świetnie. Nie zatrzymasz mnie..."




PS Wiem, że to nie jest super notka, ale zawsze coś jest. Jak podoba się wam nowy wygląd bloga? Mam nadzieje, że dobrze. Opinie w komentarzach. Pozdrawiam i życzę wam wytrwania do piątku ;D

1 komentarz: