środa, 21 listopada 2012

Sorry. Geografia.


Oj, długo mnie tu nie było. Przez jakieś dwa tygodnie jak dobrze liczę. To trochę jest. Mam nadzieję, że się nie gniewacie, ale wiecie - szkoła, nauka, wyjazdy. Teraz tez bym nie pisała, ale znalazłam trochę czasu, chodź powinnam czytać "Romeo i Julia" . Ech, nie ma to jak nudna, a zarazem piękna książka xd  A nauczycielka też nie zbyt przepuszczająca. No ale ma się to opracowanie ;D  Ale sprawdzian może być jutro ;( Ale od czego jest WDŻwR <dla nie wtajemniczonych: wychowanie do życia w rodzinie > i religia ^^ Coś tam się przeczyta. Zresztą jestem na drugim akcie, to wiecie. Będzie dobrze ;D A to na razie polski. Muszę coś uwiecznić, bo po prostu nikt tego nie przebije. Więc tak:
Pewnie wiele z was klasówki z geografii z neta ściąga, by, no wiadomo, ułatwić swoje życie. No więc, wczoraj, dużo dziewczyn z mojej klasy skorzystało z tej pomocy naukowej. Wiadomo też, że się nimi człowiek dzieli  z innymi tymi kartkami. Więc u mnie koleżanka pożyczyła, jak na  dobrą osobę przystało, tę karteczkę , tzn. gotowca. No to ktoś tam zobaczył i podali to koledze "idiocie" . A on jak ten pięciolatek poszedł do biblioteki by to skserować . Jeszcze z innym kolesiem, który,  tak na marginesie, nie zatrzymał go. Oczywiście bibliotekarka się skapnęła i na kablowała na naszą klasę, że gotowce mamy. "Idiota" próbował coś tam poprawiać, pokłamać <podobno>, ale pokazał w końcu te kartki. No i zamiast pisać sprawdzian normalnie jak inne klasy: ab, ab <jak się większość osób nauczyło>, to było: ba, ba. I powiedz no człowieku, jak tu się nie denerwować?  Jeszcze do tego powiedziała, że nie będziemy mieli sprawdzianów z neta. Ech, chyba będę się musiała zaprzyjaźnić się z książką do geografii xd A co najlepsze, nie było mnie w tym czasie ! To co tu czytacie, to tylko informacje, które uzyskałam od koleżanek. I teraz dostrzegam, jak dobrze czasem przeczytać jakieś fragmenty, np. z Quo Vadis , prześladowanie chrześcijan, wszystko tak połączyć i by super było. No ale to tylko niespełnione marzenia. Ach... A do tego wszystkiego pewnie pogadanka z wychowawczynią, a akurat jutro wychowawcza wypada, na której mnie nie będzie xD Szczęścia życzę reszty klasie. A do tego pała z ruska, z kartkówki. Świetny dzień, nie ma co. No cóż, koniec tego pisania. A na koniec jakaś nutka, a najlepiej pasująca tu będzie z gatunku: ROCK !!! Więc przed państwem: Linkin Park: Breaking The Habit. :





Właśnie od tej piosenki zaczęłam się interesować Linkin Park. Uwielbiam tą piosenkę <3 I pomyśleć, że odkryłam ją przypadkiem ... Mam nadzieję, że też wam się spodoba.

PS Jak macie do mnie jakieś pytanie czy chcecie się o mnie coś więcej dowiedzieć to zapraszam: http://ask.fm/patrysia1236   . Nie wiem kiedy kolejna notka. Pozdrawiam . ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz