piątek, 21 grudnia 2012

Najlepszego z okazji świąt !!


Życzenia bożonarodzeniowe

Wszystkim czyletnikom mojego bloga, chcę złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Dużo zdrowia, szczęścia, pomyślności i dobrego karpia. Rodzinnego ciepła w tym szczególnym dniu oraz pachnącej choinki w domu, a pod nią prezentów wielką górę. Co jeszcze napisać? Sama nie wiem. Ale co tam wam jeszcze do głowy wejdzie, to tego wam również życzę. 

Wesołych Świąt !!

"Właścicielka"  bloga: Patrycja .


PS Wiem, że to trochę wcześnie, ale nie wiem, czy później znalazłabym czas, więc postanowiłam to zrobić dzisiaj. Mam nadzieję, że to wam nie przeszkadza. Jestem chora i leże w łóżku, więc trochę czasu mam ;p Życzenia na Nowy Rok pojawią się w następnym tygodniu ;) I jeszcze raz : Najlepszego !! A na koniec pioseneczka świąteczna, a raczej kilka pioseneczek  i kolęd: 

Wham! - Last Christmas: 



DeSu - Kto wie czy za rogiem :



A tu w wykonaniu Ewy Farny kolęda- Pójdźmy wszyscy do stajenki :



Ostatnia kolęda zaśpiewana przez Edytę Górniak - Mizerna Cicha:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz