piątek, 21 grudnia 2012

Koniec Świata ...!!!

I właśnie dziś mamy 21 grudnia. A jak każdy, kto choć trochę się interesuje światem, wie, że dziś, według przepowiedni Majów, Ziemia ma zniknąć z Układu Słonecznego !! Jest dopiero 11 , więc jeszcze wszystko przed nami. Ale czy wy w to wierzycie ? Szczerze mówiąc ja trochę tak, ale jak przeżyję dzisiejszy dzień, to zmienię swoje zdanie na ten temat ;D Właśnie słucham radia <jestem chora> i mówią, że podobno zakończenie świata miało być o... 10 !! Więc oficjalnie oświadczam, że prezentów nie musimy szukać przed czasem, tylko uzbrojmy się w cierpliwość i poczekajmy do poniedziałku ;p Fajnie się je wyjmuje z torebek świątecznych, czy rozrywa papier w mikołaje ;D Choć ja już próbowałam coś znaleść dla siebie, no ale niestety bezskutecznie . Ale np. dla mojej siostry czy tam kuzynów znalazłam. Rodzice się chyba domyślili, że mogę się trochę pobawić w detektywa. ;D No cóż, w końcu myślałam, że będzie koniec świata, więc mam jakieś usprawiedliwienie, prawda ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz