sobota, 6 kwietnia 2013

...bo taką miłość znajduje się niezwykle rzadko w tych czasach...

Jak zobaczyłam to na facebooku, zresztą nie pierwszy raz, postanowiłam to w końcu tutaj dodać. Jest to niezwykle piękne. Zastanawiam się czy prawdziwe, ale jak nawet nie, to osoba, która to wymyśliła jest geniuszem i chylę przed nią czoło. Każdy się przy tym poryczy lub chociaż ruszy. Szkoda tylko, że tak wiele osób jest z kimś tylko dla tego, by się móc pochwalić. Tak po prostu, i że coraz rzadziej widzimy prawdziwe pary, które są ze sobą dla uczucia, mocnego uczucia w ich sercach. Tak. Porusza.



A ponieważ łzy mi się na dzisiaj nie skończyły, to idę oglądać Komisarza Alexa i śmierć Bromskiego. Bohaterską śmierć...

4 komentarze:

  1. Piękne. To prawda. Moja koleżanka z klasy chodziła z jednym chłopakiem (durniem z trójkątną głową w którym niestety każda z klasy się kochała chociaż raz - włącznie ze mną. Trzy razy z nią zerwał i trzy razy do niej powracał, a ona mu wybaczała. Jak w piątej klasie ją rzucił była załamana. Dureń po prostu i idiota. Ale do rzeczy po dwóch miesiącach zaczął pisać esemesy do innej mojej koleżanki w tym samym czasie próbując wrócić do poprzedniej. Ale każda z nas wie teraz jaki jest i nie będzie z nim chodzić za Chiny. Przytoczyłam tą historie żeby pokazać jacy podli mogą być ludzie. Ach szkoda gadać... To prawda rzadko naprawdę rzadko spotyka się kogoś kogo się naprawdę kocha, a ta druga osoba kocha także ciebie. Widziałam już twoją ostatnią notkę na blogu o Bakugan. Mój także niedługo taką będzie miał. Będę wpadać na twojego o bloga. Teraz aktualnie czytam 3 blogi naraz o Fairy Tail - polecam. Niedługo chyba do ciebie napisze bo potrzebuje rady mianowicie mój świat się wali. Ale o tym kiedy indziej. Dzisiaj dostałam 6 z przemówienia. Kochana klasa. Gdy pani zapytała się jaką oceną mi w stawić wszyscy byli za 6. Oj jak mi ich będzie brakować. Zaczęłam przynudzać... W każdym razie do zobaczenia. Czekam na next!
    Arisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrzebuję pomocy z nowym blogiem. Proszę wpadnij i oceń: polineja.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. PŁACZEE ;((
    SUPER BLOG - JESTEM TU PIERWSZY RAZ ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE ;)
    http://violettaserialfanclub.blogspot.com/
    MOŻE OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ? ;)
    JA JUŻ OBSERWUJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpoko, szkoda, że to wymyślone... Zapraszam do mnie! http://raftw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń